Urządzenia Apple nie należą do najtańszych smartfonów. Mimo tego Klienci często decydują się na nie i podkreślają, że ich decyzja poparta jest przede wszystkim wysoką jakością podzespołów tych urządzeń. Jednak w przypadku usterki danego modelu użytkownik często staje przed wyborem – naprawić stare urządzenie, kupić taki sam model w wersji używanej, czy zakupić najnowsze urządzenie? W poniższym artykule podpowiadamy, co zrobić w takiej sytuacji!
Kiedy możliwa jest wymiana telefonu na nowy w serwisie Apple?
Zastanawiasz się, czy i kiedy możliwa jest wymiana iPhone’a na nowy w serwisie? W ramach gwarancji można dokonać wymiany uszkodzonego urządzenia w autoryzowanym serwisie producenta. Musisz mieć jednak świadomość, że w tym przypadku możesz nie otrzymać modelu nowego fabrycznie, ale telefon odnowiony przez Apple czyli tzw. „refurb”. Taka usługa możliwa jest w następujących przypadkach:
- wada fabryczna modelu
- problem z odczytywaniem karty SIM
- problemy z płynnym działaniem urządzenia
- oraz problemy z uruchomieniem smartfona
Ważne! Należy również pamiętać, że taka wymiana nie będzie możliwa po upływie czasu gwarancji. Wówczas wszelkie naprawy trzeba będzie wykonać na własny koszt.
Kiedy naprawa iPhone’ów jest nieopłacalna?
Doświadczyłeś usterki smartfona Apple i zastanawiasz się, czy jego naprawa jest opłacalna? Odpowiedź zależy od tego, jaki model posiadasz. Prościej mówiąc, jeżeli korzystasz z urządzenia, które już od pewnego czasu jest dostępne na rynku może okazać się, że w przypadku usterki jego naprawa nie będzie opłacalna. Świetnym tego przykładem jest m.in. wymiana płyty głównej, która w starszym modelu telefonu może kosztować tyle samo co zakup nowego urządzenia. Niestety, ale użytkownicy często nie zdają sobie z tego sprawy.
Między innymi właśnie z tego powodu warto korzystać z usług sprawdzonego serwisu iPhone’ów w Warszawie – DIILCOM. Korzystając z naszej kompleksowej pomocy, otrzymasz fachową poradę na temat urządzeń marki Apple. Nasi eksperci zajmują się, zarówno naprawą smartfonów, jak i znajdywaniem najlepszych rozwiązań, zwłaszcza w przypadku poważnych awarii sprzętu.
Pamiętaj, że uszkodzony iPhone po gwarancji nie w każdej sytuacji musi być zastąpiony przez najnowszy model. Jeśli Twoja urządzenie uległo awarii, zapraszamy do skorzystania z usług naszego serwisu. Gwarantujemy, że znajdziemy dla Ciebie najlepsze rozwiązanie!