Nie działa aparat i latarka w iPhone

W Twoim iPhone pokazuje się czarny ekran? Latarka odmawia posłuszeństwa? Powinieneś wiedzieć, że zarówno aparat i latarka to jedne z podstawowych aplikacji, które ma nam do zaoferowania Apple! Tysiące użytkowników na całym świecie codziennie korzysta z funkcji aparatu, wykonując spontaniczne zdjęcia oraz używa latarki, która jest przydatnym narzędziem na co dzień. Mimo, iż iPhone posiada szereg niezwykle przydatnych aplikacji, to jednak problemy z nimi związane nie należą do przyjemnych. Czytając nasz poradnik dowiesz się m.in. co robić, gdy w iPhone nie działa aparat i latarka.

Niedziałający aparat w iPhone- co zrobić?

Wybierasz konkretną aplikację w smartfonie i widzisz tylko czarny ekran? Niestety to dość popularna usterka wśród większości użytkowników sprzętu Apple. Na szczęście bardzo często poradzisz sobie z nią samodzielnie. Czarny ekran w iPhone wynika najczęściej z:

  • Problemów związanych z oprogramowaniem
  • Problemów ze sprzętem

Rzecz jasna nie wlicza się w to sytuacji, gdy aparat w iPhone nie działa po upadku! W takiej sytuacji należy niezwłocznie udać się do sprawdzonego i profesjonalnego serwisu Apple. Jeśli usterka wynika z oprogramowania, należy zamknąć aplikację aparatu, a następnie uruchomić ją ponownie. To rozwiązanie, które okazuje się być skuteczne w większości przypadków. Natomiast jeśli powyższe działanie nie przyniesie oczekiwanego efektu, warto spróbować ponownie uruchomić całe urządzenie. Gdy zrestartujesz smartfon, przetestuj oba aparaty (przedni i tylni), aby sprawdzić czy wszystko działa prawidłowo.

Z kolei, jeśli problem wynika z nieaktualnego oprogramowania oraz problemów z nim związanych, należy precyzyjnie i szczegółowo obejrzeć swój iPhone. Możliwe jest, że aparat nie działa, ponieważ nieodpowiednie euti oraz inne akcesoria nie są odpowiednio dopasowane do wymiarów iPhone’a, przysłaniając obiektywy. Niestety większość osób nie zwraca uwagi na właściwe dopasowanie osłonki, dlatego zaleca się usunięcie wszystkich dodatkowych elementów i ponowne uruchomienie aplikacji Aparat.

Jeżeli wszystkie powyższe sposoby są nieskuteczne, najlepiej skontaktować się z profesjonalnym i kompleksowym serwisem Apple. Doświadczeni specjaliści Dillcom na pewno wykryją główne źródło usterki i sprawią, że aparat w Twoim iPhone znów zacznie poprawnie działać!

Nie działa latarka w iPhone- co należy zrobić?

Co warto mieć na uwadze? To, iż w smartfonach marki Apple lampa błyskowa i latarka korzystają z tej samej diody LED. Dlatego, jeśli w Twoim iPhone nie działa lampa błyskowa, może to oznaczać m.in. zbyt wysoką temperaturę wewnątrz telefonu bądź za niski poziom baterii. W przypadku za wysokiej temperatury oprogramowanie iPhone nie chce włączyć lampy lub latarki, aż do momentu, gdy smartfon nie powróci do normalnej temperatury. Warto dodać, iż działanie diody LED powoduje jeszcze większy wzrost temperatury, a przegrzanie może doprowadzić do poważnego uszkodzenia istotnych komponentów. Zbyt wysoka temperatura może być wynikiem m.in. długiego czasu korzystania z iPhone’a , niezaktualizowanego oprogramowania oraz zbyt dużą ilością danych. Co więcej? Kolejnym powodem niedziałającej latarki i lampy błyskowej w iPhone może być również zbyt niski poziom baterii! W tym przypadku, po naładowaniu obie funkcje powinny działać prawidłowo.

Jeśli zarówno lampa, jak i latarka w Twoim iPhone w dalszym ciągu nie działają, koniecznie skontaktuj się z profesjonalnym serwisem. Doświadczeni pracownicy Dillcom znajdą przyczynę awarii i w razie potrzeby wymienią wadliwą diodę. Jeśli potrzebujesz szybkiej i sprawnej pomocy fachowców, zapoznaj się z naszą ofertą i skontaktuj się z nami. Zapraszamy.

Dillcom
9 września, 2021

Skontaktuj się
z nami już dziś!

Centrum serwisowe

ul. Kasprowicza 56
01-871 Warszawa

tel.: +48 791 495 495
biuro@dillcom.pl

Godziny Otwarcia
09:00 – 19:00

    „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie".

    Operacja pn. „Rozwój działalności gospodarczej firmy Dilicom Serwis Jan Łajewski z zakresu serwisu komputerowego poprzez zakup innowacyjnej aplikacji usprawniającej obsługę klientów” mająca na celu rozwój działalności gospodarczej w zakresie naprawy i konserwacji komputerów i urządzeń peryferyjnych, w tym utworzenie jednego etatu i utrzymanie dwóch miejsc pracy w okresie trzech lat od dokonania płatności końcowej współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

    Wartość realizowanej operacji: 136471,92 zł, w tym ze środków EFPROW 56290,27 zł.

    Operacja realizowana w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność wdrażanej przez LGD Nadarzyn-Raszyn-Michałowice.